John Deere 8R 410 hjul traktor








Dersom du bestemmer deg for å kjøpe utstyr til en lav pris, sørg for at du kommuniserer med den ekte selgeren. Finn ut så mye informasjon som mulig om eieren av utstyret. En måte å jukse på er å presentere deg selv som en ekte bedrift Ved mistanke, informer oss om dette for ekstra kontroll, via tilbakemeldingsskjemaet.
Før du bestemmer deg for å gjøre et kjøp, se nøye på flere salgstilbud for å forstå den gjennomsnittlige prisen på det valgte utstyret. Dersom prisen på tilbudet du liker er mye lavere enn lignende tilbud, tenk over saken. En betydelig prisforskjell kan indikere skjulte defekter eller et forsøk fra selgeren til å utføre ulovlige handlinger.
Ikke kjøp produkter der prisen er for ulik fra gjennomsnittsprisen for lignende utstyr.
Ikke gi samtykke til tvilsomme pantsettelser og forhåndsbetalte varer. Ved tvil, ikke vær redd for å oppklare detaljer, spørre om flere bilder og dokumenter for utstyret, og sjekk autentisiteten til dokumentene, still spørsmål.
Den mest vanlige typen svindel. Urimelige selgere kan be om et visst beløp i forhåndsbetaling for å «reservere» din rett til å kjøpe utstyret. På denne måten kan svindlere samle inn et stort beløp og forsvinne, og aldri ta kontakt igjen.
- Overføring av forskuddsbetaling til kortet
- Ikke utfør en forhåndsbetaling uten å ha dokumenter som bekrefter overføringen av pengene, dersom selgeren under prosessen virker tvilsom.
- Overføring til en forvaltningskonto
- En slik forespørsel er alarmerende, og mest sannsynlig kommuniserer du med en svindler.
- Overføring til en firmakonto med et lignede navn
- Vær varsom, svindlere kan utgi dem selv for å være anerkjente selskaper, ved å gjøre små endringer på navnet. Ikke overfør penger dersom selskapets navn er tvilsomt.
- Utskiftning av egne detaljer på fakturaen til et ekte selskap
- Bør du utfører overføringen, sjekk at de spesifiserte detaljene er riktige, og hvorvidt de faktisk hører til det spesifiserte selskapet.
Selgers kontakter



















Year: 2022
Hours: 2911
Engine:
Diesel engine: John Deere PowerTechTM 9.0 L (549 cu. in.), 6-cylinder in-line engine, displacement 9.0 liters
Particulate filter (DPF), diesel oxidation catalyst (DOC)
Electronically controlled high-pressure Common Rail system with electric fuel pump
High Pressure Common Rail (HPCR) fuel system with 24 valves (4 per cylinder)
Intelligent Power Management (IPM)
410 hp (302 kW) rated power (ECE-R120) at 2100 rpm
443 hp (326 kW) maximum power (ECE-R120) at 1900 rpm
445 hp (327 kW) rated power with ICM (ECE-R120) at 2100 rpm
458 hp (337 kW) maximum power with ICM (ECE-R120) at 1900 rpm
Maximum torque at 1600 rpm: 1851 Nm
Fuel tank capacity: 727 liters
DEF tank capacity: 37.2 liters
Gearbox, differential & front axle:
e23 (PowerShift), 23 forward and 11 reverse gears
Left reverse for e23 transmission
ILS front axle with independent suspension
Tires:
Rear 900/60 R42
Front 600/60 R34
Cabin
Includes:
Textile driver's seat with electric adjustment
Textile passenger seat
Radio with RDS, touchscreen display, compatible with smartphones, AUX input jack, USB audio and video input, Bluetooth with microphone. A total of 6 speakers (4 speakers + two high-frequency speakers), one subwoofer.
4 USB ports
Electronic, programmable joystick located on the CommandArm
Cab with mechanical suspension (springs and shock absorbers)
Command center – Gen4 4600 CommandCenterTM Includes a 4600 model processor and a 10.4" color touchscreen display
Hydraulics:
318 l hydraulic pump
5 additional hydraulic double outlets with electric valve control, couplings, and high-pressure release levers
Lighting:
Front, right, and rear windshield wipers
Front, right, and rear cab blinds
Right and left external telescopic mirrors with heating
LED lamps on the working lights
Additional halogen low beams located at the front of the cab – replace the front low beams in the engine hood when the latter are covered by front-mounted equipment
Three yellow flashing warning lights integrated into the cab roof.
Rear hitch system & drawbar:
Three-point hitch system, drawbar
Rear PTO shaft:
Rear PTO shaft 1000/1000E rpm (20 splines), 45 mm diameter. Frequency switching from CommandCenter
Others:
Air brake system for trailers – dual circuit, yellow and red couplings
Pair of external rear wheel weights
Front weights
Available for viewing at the Agrotron-M commercial base in Targovishte!